Min familj och min födelsedag!

Min familj! 
 
Igår fyllde jag 25 år och vem skulle tro att jag skulle vara mamma! När jag var yngre sa jag alltid att jag ville bli mamma innan jag blev 25 och de blev jag. Är så stolt över min fina flicka Livia! Jag älskar henne över allt annat. De finaste man kan vara med om, att bli mamma! :)
 
Min familj! Som jag älskar mest i hela världen!
Bilden är tagen när Livia var 8 dagar gammal! 
 
 
Min sambo har en dotter sedan innan!
Livia och Matilda! 
 
 
Fotograf: Martina Herrström
 
Min födelsedag!
 
Igår bjöd jag hem dem närmaste från familjen! Hade bakat kakor som jag bjöd på. Bakade annanspaj med vaniljglass, kärleksmums, cupcakes, doppad frukt i choklad och banankaka!
Super gott blev allt och mäta blev dem :)
 
Här är en bild på mina första cupcakes! Super nöjd och goda blev dem!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0