Min viktnedgång!

Första tränings passet gjordes igår på någon månad sen tillbaka. Har varit sjuk så inte kunnat träna, men äntligen igår tränade jag med min sambo. Han körde ett hårt pass för träningsvärk de luxe idag! Kan knappt röra min kropp sån värk jag har, men de är ju bara bra :)
 
Har bestämt mig att denna månaden ska jag inte alls äta något godis, kakor, dricka läsk eller något som innehåller massa socker. Nu ska jag verkligen gå ner mina mamma kilo. Så nu jäklar ska ni försvinna!
Så ska bli spännande och se om en månad och se hur mycket jag har lyckats gå ner :)
 
Mått och bilder kommer sen. Ska väga mig imorgon bitti och ta lite mått. Så jag har så jag kan gemföra om en månad! Sen tänkte jag skriva något varje vecka och berätta hur min vecka har varit. Tufft kommer de bli, men jag ska klara de. Har jag en gång klarat att gå ner i vikt ska jag klara de igen! VILJA!! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0