funderar, funderar & funderar!


Sitter här och funderar, vad vill jag göra med mitt liv. Jag vill inte jobba hela mitt liv i en mataffär. Nej aldrig! Har så många drömmar. Men vad vill jag verkligen göra?! Det är min stora fråga. Vart ska jag ens börja?
Älskar ju att fotografera, men det är så mycket som ska göras. Ska man hitta en lokal, man ska köpa en hel studio. Vart ska jag få alla dem pengarna ifrån?! Funderar ett tag på att gå en make up artist utbildning. Då hade jag kunnat sminka och ta bilder :) Hur ska jag gå tillväga med detta. Vill jag göra detta?!
Man ska kanske öppna en affär. Men vad för affär? Eller en restaurang? Det hade varit roligt att öpnna en affär för att sälja mina änglar och smycken. Men kan jag leva på det?!
Att åka till USA som au pair är också en stor dröm. Men vågar jag och kan jag de?! Kan jag lämna alla som jag har här hemma. Hur ska jag göra med min lägenhet? Min älskade pojke Lowe? Kan jag lämna han? Tusen frågor och men! Får sätta mig ner och tänka igenom allt och kanske åka ner och prata med någon som kan hjälpa mig. Eller så sover jag på saken och hoppas morgondagen blir bättre :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0