Nyttiga pannkakor!

Godmorgon!
Vilken underbar morgon. Man vaknar upp med sol. Med mig är de bra. I morse var jag på gymmet. Kom och hem och duscha. Nu har jag gjort nyttiga pannkakor som jag ska äta :) 
Känner ni för att göra dessa pannkakorna kommer receptet här nedan:

Antal portioner: 4
Ingredienser
5 st ägg
4 dl vispgrädde
0.5 dl husk
1 dl kokosflingor
1 krm salt
4 dl mjölk

Till servering
vispad grädde, bär

Gör så här

1. Vispa äggen och häll i grädde, husk, kokosflingor och salt.
2. Rör i mjölken. Låt sedan stå ett tag då husken gör att smeten tjocknar.
3. Stek i rikligt med smör (cirka 1/2 dl smet åt gången).
4. Servera med vispad grädde och bär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0