Positivt besked!.

Hej Allesammans!
Klockan ringde 07,30 och då var det bara att gå upp och fixa sig inför en tripp till Lund med Mamma. Som en del vet skulle mamma bli inlagd idag för att genomgå en stor operation.
När vi kom fram följde jag med henne upp och stannade en stund sen körde jag hem till Lina och överraskade henne. Vi tog en runda på Nova Lund och jag hittade faktiskt två tröjor från Gina Tricot, för bara 49:- kr st. Blev riktigt billigt idag. Hittade även en Kenza ring, men tyvärr hade dem inte min storlek :( Måste ner till stan imorgon och kolla om dem har min storlek. För den måste jag ju bara ha!
Sen efter det blev det en tur på Ikea. Först blev de lite mat - Köttbullar med potatis och massa så och till efterrätt deras goda jordgubbscheesecake, Mums säger jag bara :)
Efter det tog vi en runda på varuhuser och där hittade jag en del saker igen, blev faktiskt glas i två sorter, två hyllor, lampor, och några muggar :) Tack Lina för du körde min kundvagn :P
Eftersom det tog sån tid på Ikea var vi tvugna att köra tillbaka till Lund och lämna Lina för sen besöka sjukhuset igen. Fick positiva besked från sköterskan som var på avdelningen. Mammas operation hade gått bra. Så där fick man lugnet tillbaka. Ringde dit ikväll och fråga om hon hade kommit tillbaka till sin avdelning och det hade hon gjort och hon berättade även att mamma mådde relatvit bra. Så var riktigt skönt att höra de.

Imorgon och på lördag blir det jobb, sen på kvällen får man ta de lugnt och kanske göra lite nya änglar. För om man kanske ska stå på Gislövs marknad i år så då får man börja tillverka fler. Ser verkligen fram emot det och hoppas att ni kommer förbi mitt tält och köper var sen :)

Nu ska jag se klart BB och sen lägga mig i sängen och läsa Egoboost som jag köpte idag på Maxi. Har redan läst några sidor och den verkar riktigt bra.
Nu säger jag tack för mig och ha en fortsatt trevlig kväll :)

Puss&Kram



Kommentarer
nannie

Skönt att höra att operationen gått bra! Tänkt på er hela dagen! <3 Paxar en ängel av dig..

Ha en skön kväll och sov sen sött! Bamsekram <3

2011-05-26 @ 23:00:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0