fix&tricks!

                            

Hej alla glada fina människor :)
Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra.
Ni får ursäkta mig med sen uppdatering. Har ju hänt en del i mitt liv.
Fick ju min första lägenhet den 2 maj och nu har jag renoverat hela lägenheten, och nu är renoveringen klar :)
I måndags var jag på Ikea och köpte nya möbler, det blev köksbord + 4 stolar, en tv-bänk, två byrå från Malm och lite smått och gott!
Nu har jag snart satt upp allt i köket och en del andra saker i vardagsrummet. Kan ju säga att det börjar se ut som en lägenhet och förhoppningsvis kan jag flytta om några dagar, vilket ska bli riktigt spännande :)
Imorgon blir det lite fix och trix i lägenheten och innan dess blir en tur till Lund för att besöka Mamma och medans hon är inne hos doktorn blir det en liten sväng med Lina i stan :)

Nu vill jag passa på att skicka en massa styrke kramar till min kära mor och vill säga hur mycket jag älskar henne. Hon är den finaste i världen <3 Tillsammans kommer vi bekämpa detta odjuret!

Ha de bra!

Pusss



Kommentarer
Lina

Tack för idag, hjärtat mitt.



Håller mina tummar och tänker på Eva. Hoppas allt går bra. Massa kärlek <3

2011-05-26 @ 17:38:48
URL: http://liinasjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0