Mamma - Du är min ängel


För en del som vet så för ca 2 år sedan fick min mamma livmodercancer. Som tur var dem godartade och kundes opereras bort. Hon fick även operera bort en muskel. Men så för några månader fick hon beksedet att dem kommit tillbaka. Denna gången på äggstockarna. Så blir förmodligen en operation igen.
Därför har jag startat denna insamlingen för att jag vill hjälpa forskningen gå framåt och förhoppningsvis kommer hitta en bot mot cancer
Målet är att fler ska överleva och färre ska drabbas av cancer. Ingen kan göra allt - men alla kan göra något. Så bidrag gärna med en slant du också.

klicka här: http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4714 Så kommer du till hennes fond!




Sen vill jag även berätta att snart är det 8 år sen jag började att designa egna smycken, och nu har jag börjat göra mina små egna änglar som ni kanske har sett eller hört. Har börjat fundera och tänkte nu sälja dessa. Har ju redan sålt ett 10-tal men hoppas på att de blir fler. Dem pengarna jag kommer få in kommer givetvis gå till mammas (evas) fond.
Här kommer en bild på några av mina änglar som jag har gjort. Vill ni beställa eller köpa en är det bara till att höra av er.




Kommentarer
Elinor

Jätte fint av dig hjärtat, ska nog se till att beställa en sådan ängel om inte två! :) <3

2011-02-10 @ 12:03:08
URL: http://eelilicious.blogg.se/
Mihaela

Åhh va fina gumman :) jag vill absolut ha en :)

2011-02-10 @ 12:12:46
Lina

jätte fint gumman! :) <3

2011-02-14 @ 19:18:11
URL: http://liinasjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0