Resultat från Gislövs marknad!

Hej!
Nyss kommit hem från marknaden. Har varit en jätte rolig helg. Lite otur med vädret men tillslut kom solen fram. I fredags fick jag sålt 20 änglar, igår (lördag) fick jag sålt 48 st änglar, och idag fick jag sålt 14 änglar. Så totalt fick jag sålt 82 änglar och plus några armband som jag gjort. Så totalt blir det 4337:- kr och utav dem kommer jag att sätta in 2169:- på mammas cancerfond. Alltså 50 % av min försäljning går till fonden.  Så rätt nöjd för att vara första gången jag stod på en marknad. Så jag hoppas att det blir mer marknader för min del!
Så imorgon blir det att besöka banken för att sätta in pengarna. När jag väl gjort det kommer jag att lägga in sidan till mammas cancerfond, där ni sedan kommer att få se summan.
Vill även passa på att tacka min syster Sabina, Nannie, Magnus, Lina och Peter som har hjälpt mig ute på marknaden.

Vill ni beställa så här gärna av er.
Mail: [email protected]

Kramar Sandra



Kommentarer
nannie

Härligt att det gått så bra med försäljningen:) Tacksam över att jag fått förmånen att hjälpa till!:) Verkligen haft en riktigt trevlig helg!<3

Bamsekramar/ Nannie

2011-08-07 @ 20:31:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0