Gislövs marknad

Hej gott folk!
Nyss kommit hem från Gislövs marknad. Idag gick det mycket bättre än igår :)
Fick sålt 17 igår och idag fick jag nästan sålt 50 st. Riktigt nöjd för att vara första gången jag stod på en marknad. Blir en dag imorgon också och hoppas på en lika bra försäljning.
Insättningen till mammas cancerfond sida kommer jag att förmodligen sätta in på måndag. Måste ner till banken för att sätta in dem på kontot och sedan vidare till fonden. Kommer att meddela er när jag väl har gjort det så ni även kan se de :)

Ni som inte har besökt mig på Gislövs marknad står jag i gång 2, precis bredvid Kaffetältet. så glöm inte att komma förbi imorgon :)

Många kramar Sandra


en bild från igår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0