Tillbaka i Sverige!

Hej alla läsare!
Igår kväll kom jag hem ifrån Rhodos, Grekland efter spenderat en vecka där nere med min underbara vänner. Har haft det super härligt. Mycket sol och bad och även shopping.
Därför jag inte har kunnat blogga. Hoppas jag kommer igång igen.
Idag har jag tvättat upp alla kläder, städat lägenheten och satt upp mina gardiner i köket och vardagsrummet. Börjar se ut som ett hem nu. Kan man börja planera för inflyttningsfest. Många som frågat efter den. Så väl på tiden att den blir av.

Här kommer några bilder från hotellet!   

Vårt hotellrum:


Vår matsal:


Vår pool:


Poolbar:


Restaurang:


Kommer fler bilder sen på oss alla :)

Puss och Kram
Sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0