Favorit sång!

Jag försöker sjunga för Livia varje dag vilket hon tycker jätte mycket om :) Hon skrattar och försöker sjunga. Hon blir så glad när jag sjunger. Så nu har hon fått sin första favorit som heter Har du sett min lilla katt! Som går så här:
 
Har du sett min lilla katt, lilla katt , lilla katt?
Han är vit och han är svart, han är vit och svart.
Mja-u, mja-u, mjau, mjau, mjau, mjau, mjau, mjau, mjau
Mja-u, mja-u, mjau, mjau, mjau, mjau, mjau

Har du sett min lilla hund, lilla hund, lilla hund,
han har tungan utom mun, tungan utom mun.
morr, morr, vov, vov, vov, vov, vov, vov, vov!
morr, morr, vov, vov, vov, vov, vov!

Har du sett min lilla get, lilla get, lilla get,
hon har skägg som en profet, skägg som en profet
Mäck, mäck, mäck, mäck, mäck, mäck, mäck, mäck, mäck!
Mäck, mäck, mäck, mäck, mäck, mäck, mäck!

Har du sett min lilla gris, lilla gris, lilla gris,
hon är inte från Paris, inte från Paris.
Oui-i, oui-i, nöff, nöff, nöff, nöff, nöff, nöff, nöff!
Oui-i, oui-i, nöff, nöff, nöff, nöff, nöff!

Ta en bild på mig, då är jag allvarlig mamma ;) 

Hon är så intresserad av min mobil. När hon ser den ska hon ta på den och försöker man ta bild blir hon som ovan! Hennes blick följer den hela tiden :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0